بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

نشست خبری سرمربی انگلیس پس از دیدار با ایران | ساوت‌گیت: دریافت ۲ گل قابل قبول نبود

  • کد خبر: ۱۳۵۹۶۴
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
  • ۱
نشست خبری سرمربی انگلیس پس از دیدار با ایران | ساوت‌گیت: دریافت ۲ گل قابل قبول نبود
سرمربی تیم ملی انگلیس از نمایش عالی برابر ایران تمجید کرد، ولی عنوان کرد تیمش نباید در این دیدار دو گل دریافت می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گرت ساوت‌گیت پس از پیروزی ۶ بر ۲ انگلیس مقابل ایران در نشست خبری عنوان کرد: در اواخر بازی یک مقدار شرایط خسته‌کننده و اذیت‌کننده شده بود، اما اینکه شما با این اختلاف گل برنده می‌شوید و در لحظات پایانی هم چنین سبکی (هجومی) را ارائه می‌دهید، باید خوشحال و راضی باشید.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی انگلیس خیلی آماده به نظر می‌رسند، ما می‌خواستیم همین سبک را در زمین پیاده کنیم. بازیکنانم خیلی خوب با شرایط و اتفاقات بازی مقابله کردند و خودشان را با آن وفق دادند.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه کرد: شرایط در نیمه اول دشوار بود، اما در تمام جریان مسابقه حریف خطرناکی بودیم و ایران را اذیت کردیم. پرسینگ بالایی داشتیم و حرکت بازیکنانم خوب بود.

ساوت‌گیت ادامه داد: باید از این نتیجه راضی و خوشحال باشیم، ولی از اینکه دو بار دروازه ما باز شد، ناراحت هستیم و باید پیشرفت کنیم. امیدوارم مقابل آمریکا نمایش بهتری ارائه بدهیم. امروز عملکرد خیلی خوبی داشتیم، ولی باید بهتر کار کنیم.

او یادآور شد: بازی ۲۴ دقیقه در مجموع دو نیمه وقت اضافه داشت و اشتباهاتی که ما در اواخر بازی مرتکب شدیم، نتیجه آن اختلاف گلی بود که ثبت شد. زمان بازی خیلی طولانی شد که در چنین شرایطی تمرکز کردن و از دست ندادن آرامش کار سختی است. وقتی سرعت ما پایین می‌آمد و انرژی بازیکنان در زمین کم می‌شد، نمی‌توانستیم به اندازه قبل اثرگذار باشیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه کرد: چند بازیکن انگلیس خیلی خوب بازی کردند و امیدوار کننده بودند و نشان دادند می‌توانند در آینده به ما کمک کنند. بازیکنان خط حمله ما توانستند در خط حمله خیلی خطرناک ظاهر شوند و خطوط هافبک و مدافعان هم خوب کار کردند و آماده بودند.

ساو‌ت‌گیت گل ششم مقابل ایران را دلچسب‌ترین دانست و گفت: گل آخر ما مقابل ایران برایم جالب توجه بود چراکه کالون ویلسون خیلی فداکاری کرد، در خدمت تیم و به فکر تیم بود تا جک گریلیش گلزنی کند تا این گل بیشتر از همه به دل من بنشیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد نظامی پ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
0
پسر پرو زاییده روباه پیر حیف بعد موقعی به تیم ایران خوردی قسم میخورم صدبار دیگر ان بازی تکرار شود شما توانای مقابله با ایران را ندارین خوب سواستفاده کردین باشد برای روزی که دوبار باهم روبرو شوید انقوقت غیرت ایرانی رو خواهید دید مرگ بر انگلیس کثیف
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->